Diensten.
Activerende e-mails en nieuwsbrieven versturen die geopend en gelezen worden.
ZAKELIJKE E-MAIL & NIEUWSBRIEF
We worden elke dag bestookt met verkoop- en reclameboodschappen. Slechts een paar springen eruit. E-mailmarketing kan geweldige resultaten opleveren, maar om de ruis te doorbreken, moet je de juiste woorden weten te kiezen.
E-mailmarketing is snel, betaalbaar en zo gecontroleerd als een adelaar die zijn prooi volgt. Maar het zelf doen kost tijd. Veel tijd. Je hebt ook ideeën nodig. Heeeel veel ideeën. (Op hoeveel verschillende manieren kun jij ‘NU UITVERKOOP’ zeggen?)
Raak niet onnodig ondergesneeuwd, terwijl je in plaats daarvan een ervaren copywriter voor e-mail en nieuwsbrieven kunt inhuren om het allemaal voor jou te regelen – met eindeloze alternatieven voor ‘NU UITVERKOOP’.
Bel of mail mij als je toe bent aan een e-mailcampagne waar jouw (potentiële) klanten op zitten te wachten.
Lees verder als je benieuwd bent waar zo’n professionele e-mailcampagne uit bestaat.
Een paar gratis tips van een professionele content- & copywriter voor sexy e-mails. Zei ik echt sexy e-mails? Ja, dat zei ik.
Bedenk een opmerkelijke onderwerpregel.
Waarom wil je een e-mail openen? Wat lokt je om op die link te klikken? Wist je dat 35% van de mensen een e-mail puur op basis van de onderwerpregel opent? Een onmisbare e-mailheader die met kop en schouders boven alle andere uitsteekt in een inbox is ook essentieel. Het mooie van verkoop-e-mails is dat je met behulp van een A/B-test verschillende versies kunt uitproberen om te zien wat het beste voor jou werkt.
Pas je welkomst-e-mails aan.
Wanneer iemand zich net heeft geabonneerd op jouw blog, nieuwsbrief et cetera, verdient deze persoon een warme virtuele knuffel in de vorm van een mooie welkomst-e-mail. Als je toch bezig bent, waarom zou je dan geen speciale aanbieding in je verkoop-e-mail opnemen om hen te bedanken voor hun deelname? ‘€ 10,- korting op uw volgende aankoop’ werkt al sinds de uitvinding van kortingscoupons.
Stuur e-coupons.
Nu we het er toch over hebben; dit is een blijft een briljante manier om trouwe klanten te laten zien hoeveel je van ze houdt, maar ook om nieuwe relaties op te bouwen. Voeg een kortingsaanbieding toe aan je volgende e-mailcampagne. Leun dan achterover en kijk toe hoe je verkoopcijfers omhoog schieten.
Segmenteer e-mailmarketinglijsten.
Bij e-mailmarketing is er vrijwel nooit sprake van één maat die iedereen past. Segmenteer jouw e-mailcampagnes op basis van demografische informatie, trefwoorden, databasevelden, interessegroepen et cetera.
Verstuur uitnodigingen.
Heb je binnenkort een evenement, inzamelingsactie of webinar? Dat is geweldig nieuws, dus verspreid de boodschap! Jouw verkoop-e-mail moet opwinding opwekken en menigten trekken. Je kunt controleren wie jouw e-mails heeft geopend. Vervolgens kun je follow-up-e-mails sturen naar degenen die dat niet hebben gedaan om hen een klein, vriendelijk duwtje in de rug te geven.
Blijf contact houden.
Bij het schrijven van e-mails is het van belang om een continue dialoog te onderhouden. Stuur klanten en opdrachtgevers regelmatig nieuwsbrieven over nieuwe producten, seizoensacties of evenementen.
Eenvoudig – exceptioneel – e-mails schrijven
Als je gebruik wilt maken van mijn diensten als copywriter voor e-mails en nieuwsbrieven of op welke manier dan ook als freelance copywriter, neem dan gerust vrijblijvend contact met me op. Ik bijt (meestal) niet.