top of page

De Machtige Pen®

Diensten.

Advertenties vergroten je naamsbekendheid, genereren leads en doen de kassa rinkelen.

ADVERTENTIE COPYWRITING

Elke gevestigde marketingprofessional zal jou vertellen dat advertentie copywriting een vak, een kunst, een ambacht is. Het wordt in de loop van de jaren geleerd, ontwikkeld en verfijnd. 

Ik weet wanneer ik moet putten uit de wijsheid van generaties copywriters en marketeers die het goede voorbeeld hebben gegeven. 

Maar ik voel ook aan wanneer het tijd is om lef te tonen en een geheel nieuwe weg in te slaan. Hierdoor is niets wat ik doe, zeg of schrijf doelloos. Elk. Woord. Telt.

Om een activerende, onvergetelijke advertentie te creëren, is het essentieel om rekening te houden met de volgende 3 zaken:

1.    Hoe strakker de briefing, hoe bevredigender het creatieve werk. Met behulp van mijn briefingsjabloon brengen we waterdicht in kaart waar jouw project aan moet voldoen. Zo kom je niet voor onaangename verrassingen te staan bij de oplevering.

2.    Weet wie je doelgroep is. Wie is de persoon die jouw advertentie moet lezen? En wat moet hij of zij daarbij voelen? Als je niet helemaal zeker weet wie jouw doelgroep is, help ik jou daar uiteraard ook graag bij. 

3.    Laat je niet verleiden om alles in je advertentie te proppen. Hou het simpel. Als ik vijf tennisballen naar je gooi, vang je er misschien een of twee. Als je me vraagt ​​om vijf productvoordelen in de titel en openingsparagraaf te persen, is de kans groot dat jouw publiek mist wat echt belangrijk is.

Vervolgens kun je kiezen uit advertentieconcepten, van veilig tot dapper. Ik ontwikkel op basis daarvan advertentiekoppen die duidelijk en doordacht het belangrijkste voordeel van jouw dienst, product of merk samenvatten. 

Daarna schrijf ik een sprankelend middenstuk dat uitlegt waarom die voordelen onmisbaar zijn. 

Jouw advertentie wordt altijd afgesloten met een moeilijk te negeren call-to-action om (potentiële) klanten zo snel mogelijk te laten grijpen naar hun telefoon, tablet of pc.

Wat houdt jou eigenlijk nog tegen om mij te bellen of mailen voor een vrijblijvend consult op maat? 

bottom of page